woensdag 4 mei 2011

Projecten van de laatste weken/maanden






Ik heb wat dingen uitgeprobeerd, dingen nagemaakt en een jurkje wat te klein was opnieuw gemaakt voor deze zomer.
Ik vond abc 118 van Petra erg leuk dus het stofje aangeschaft en toen kwam ik tot de ontdekking dat de patroononderdelen niet onderelkaar moesten maar 1tje omgedraaid. Dat kon niet met de stof omdat er een patroontje op zat. Dus eerst maar een proefexemplaat gemaakt die groot uitviel. Toch maar in het zwartwitte stofje geknipt en die flink ingenomen en het paste net uit de stof. Anders had ik nu de print de op de achterkant op zijn kop gehad.
Ze heeft nu dus 2 mooi abc 118 tuniekjes. Wel maat 140 maar langer gemaakt.
Het jurkje van roos 5011 moest op herhaling gemaakt worden, die van vorig jaar waren te klein. Ik maak ze dicht met een rits achterin.
Een leuke FM Zucka en een Antonia shirtje. Een mooi rood/witte Antonia en bijpassende legging van roos 5011 en een gekochte witte pettycoat.
Ik heb ook nog enkele Elodiejurken gemaakt, maar die moet ik eerst even op model kieken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten