donderdag 8 maart 2012

Achter de machine

Heb wat leuke bestellingen binnen en de verkoop van de gemaakte kleding op MP gaat goed.
Zo kom ik van Erins kleding af die ik ooit gemaakt heb.
Doet pijn om het weg te doen, heb het met liefde gemaakt.
Helaas aan alles komt een einde en kleine meisjes worden groot.

Nu druk bezig met 2 zomerjassen op bestelling. De zomerjas voor Erin en een hele lijst met dingen die ze wil dat ik voor de zomer ga maken voor haar. 2 jumpsuits een vlindershirt, 2 leggings, rokjes en een overslagjurk.
Allemaal stoffen die we vorige week in zwolle gekocht hebben op de stoffenbeurs.
Ik ben dus een tijdje zoet. We leuk om toch de kleine maten te maken. Sommige dingen wil Erin niet meer en kan me uitleven en iemand anders blij maken.
Ga weer snel verder en laat de resultaten snel zien.

Groetjes Adriana

1 opmerking:

  1. Je hebt het lekker druk zo te lezen! Ben je goed geslaagd vorige week in Zwolle? Ik ben niet geweest deze keer, maar dat geeft niet, er ligt hier nog genoeg in de kast en binnenkort ga ik de stoffen die op mijn wensenlijstje staan ergens anders kopen.
    Leuk voor je dat je gemaakte kleding goed loopt! Tot gauw!

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen